piątek, 21 września 2012

100lat:**

Dzisiaj jest wyjątkowy dzień dla pani ze zdjęcia poniżej.Obchodzi ona swoje 15 urodziny:)
Z tej okazji chciałabym jej złożyć najserdeczniejsze życzenia, zdrowia, szczęścia, dobrych ocen, udanych zakupów, mnóstwa sukcesów w szkole i życiu, aby każdy dzień był jeszcze lepszy od poprzedniego, żeby otaczali ją sami przyjaciele którzy będą przy niej w tych miłych i smutnych momentach w jej nastoletnim życiu i nie tylko,aby nie zapomniała co w życiu najważniejsze i dążyła do spełnienia swoich najskrytszych marzeń i nie poprzestawała w walce o ich spełnienie...Korzystając z okazji chcę również jej podziękować, że jest, teraz może trochę dalej niż wcześniej ale jest mimo wszystko. Bywały między nami gorsze chwile ale i te lepsze. Łączyły nas wspólne pasje i niektóre marzenia, zawsze każda z nas miała coś do powiedzenia,nigdy nie zabrakło tematów do rozmów. Uwielbiałam nasze wycieczki rowerowe,wyścigi na rolkach, a także wypady na basen....Mnóstwo przygód zapadło w mojej pamięci i mam nadzieję, że na starość będę mogła sobie powspominać te mile spędzone chwile w Twoim towarzystwie i że przed nami jeszcze dużo przeżyć!:**

                                                         
   Utwór z naszego pierwszego wspólnego koncertu.:)

                                                                                                                                                  /by Natalia

1 komentarz:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń